Współpraca

1. INWESTYCJE W MOBILNOŚĆ

Prowadzę działalność biznesową w sektorze turystyki mobilnej i hotelarskiej. Zajmuje się również prowadzeniem kwater pracowniczych pod marką MRIYA oraz czarterem jachtów na Mazurach. Działam jako inwestor, analityk oraz wspieram zarządy w spółkach prowadzących biznesy oparte o sektor turystyki i nieruchomości. Rocznie jestem gotowy prowadzić projekty z 3-4 dojrzałymi partnerami. Obecnie skaluje biznesy skoncentrowane na mobilności.  

Do 2025 roku nie podejmuje nowych współprac biznesowych.

W czym mogę Ci pomóc?
Jak wygląda współpraca?
współpraca
2. NIERUCHOMOŚCI

Zrealizowałem kilkanaście projektów inwestycyjnych w sektorze nieruchomości rolnych i mieszkaniowych. Pamiętam bezpośrednio kryzys gospodarczy w latach 2007-2009 na rynkach finansowych i nieruchomościowych zapoczątkowany przez pożyczki hipoteczne wysokiego ryzyka. To cenne doświadczenie, które nauczyło mnie dużej pokory w podejmowaniu decyzji.

Nieruchomości wymagają bardzo dużej wiedzy dotyczącej rynku mieszkaniowego, pieniędzy, demografii, makro i mikroekonomii, psychologii, marketingu, negocjacji i dziesiątek innych zagadnień, których opanowanie jest trudne i wymaga dużo czasu. Swoje największe zainteresowanie obecnie kieruje na nieruchomości rekreacyjne.

3. ROZWÓJ HOTELI

Hotelom czy obiektom noclegowym doradzam w zakresie analityki, zarządzania marką i biznesem turystycznym. Najlepiej pracuję jako analityk i doradca w rozbudowanych 6-9 miesięcznych projektach, które realnie poprawiają kondycję finansową firm z którymi współpracuje. Po ostatnich latach doświadczeń jestem przekonany, że to model, który daje trwałą wartość i prawdziwy rozwój biznesu. Cenię szkolenia i warsztaty, które są potrzebne i ważne, ale z praktyki wiem, że trudno samodzielnie wdrożyć zdobytą podczas nich wiedzę. Z tego powodu oferuję tylko kompleksowe wsparcie. Szkolenia zostawiam lepszym ode mnie.

Co zyskują moi Klienci?

  • Bardzo konkretne rekomendacje w formie list i zadań, jak usprawnić funkcjonowanie hotelu.
  • Automatyzację procesów w trzech ujęciach: gościa, pracownika, właściciela.
  • Optymalizację kosztów codziennego funkcjonowania obiektu.
  • Poprawę konwersji sprzedaży online pakietów pobytowych.
  • Rzetelną analizę danych sprzedażowych w posegmentowanych raportach.
  • Zwiększoną liczbę rezerwacji.
  • Sprawniej funkcjonujący zespół.
  • Model zarządzania i wynagradzania zespołu w biznesie turystycznym.
  • Szansę na zmianę sposobu myślenia o biznesie hotelarskim.
  • Możliwość rozwoju zespołu oraz wzrost jakości świadczonych usług.

Maciej Straus Prelegent

4. WYSTĄPIENIA PUBLICZNE

Lubię się uczyć, pomagać, chętnie angażuję się w projekty społeczne i interesuje mnie rozwój branży turystycznej. Z tego powodu występuję jako prelegent na konferencjach i wykładam na uczelniach wyższych. 

5. ANALIZY & RAPORTY

Jako przedsiębiorca skupiony na mobilności, lubię być na bieżąco i coraz bardziej przekonuje się do korzystania z wartościowych raportów i analiz w obszarach trendów społecznych i technologicznych. Przez ostatnie dwa lata przygotowywałem zestawienia danych, analizy wynikowe, które służyły za punkt wyjścia do planowania strategicznego w przedsiębiorstwach dla których pracowałem. 

Uważam, że analityk danych to zawód przyszłości a sama analiza danych zaczyna być kluczową kompetencją w projektowaniu skutecznych modeli biznesowych oraz przewidywaniu zachowań konsumenckich. Obecnie szkolę się, rozwijam w tym zakresie i jestem otwarty na współpracę przy tworzeniu merytorycznych i jakościowych raportów, które opisują trendy, zachowania i rozwój sektora usług turystycznych.

Maciej Straus konferencja HMC