Współpraca
1. INWESTYCJE W MOBILNOŚĆ
Prowadzę działalność biznesową w sektorze turystyki mobilnej i hotelarskiej. Zajmuje się również prowadzeniem kwater pracowniczych pod marką MRIYA oraz czarterem jachtów na Mazurach. Działam jako inwestor, analityk oraz wspieram zarządy w spółkach prowadzących biznesy oparte o sektor turystyki i nieruchomości. Rocznie jestem gotowy prowadzić projekty z 3-4 dojrzałymi partnerami. Obecnie skaluje biznesy skoncentrowane na mobilności.
Do 2025 roku nie podejmuje nowych współprac biznesowych.
W czym mogę Ci pomóc?
- Przebudowa systemu zarządzania firmą.
- Objęcie funkcji członka zarządu.
- Rozpoczęcie nowych projektów biznesowych.
- Analiza i optymalizacja sprzedaży e-commerce.
- Przygotowanie firmy do sprzedaży.
- Wdrożenie społecznego modelu zarządzania.
Jak wygląda współpraca?
2. NIERUCHOMOŚCI
Zrealizowałem kilkanaście projektów inwestycyjnych w sektorze nieruchomości rolnych i mieszkaniowych. Pamiętam bezpośrednio kryzys gospodarczy w latach 2007-2009 na rynkach finansowych i nieruchomościowych zapoczątkowany przez pożyczki hipoteczne wysokiego ryzyka. To cenne doświadczenie, które nauczyło mnie dużej pokory w podejmowaniu decyzji.
Nieruchomości wymagają bardzo dużej wiedzy dotyczącej rynku mieszkaniowego, pieniędzy, demografii, makro i mikroekonomii, psychologii, marketingu, negocjacji i dziesiątek innych zagadnień, których opanowanie jest trudne i wymaga dużo czasu. Swoje największe zainteresowanie obecnie kieruje na nieruchomości rekreacyjne.
3. ROZWÓJ HOTELI
Hotelom czy obiektom noclegowym doradzam w zakresie analityki, zarządzania marką i biznesem turystycznym. Najlepiej pracuję jako analityk i doradca w rozbudowanych 6-9 miesięcznych projektach, które realnie poprawiają kondycję finansową firm z którymi współpracuje. Po ostatnich latach doświadczeń jestem przekonany, że to model, który daje trwałą wartość i prawdziwy rozwój biznesu. Cenię szkolenia i warsztaty, które są potrzebne i ważne, ale z praktyki wiem, że trudno samodzielnie wdrożyć zdobytą podczas nich wiedzę. Z tego powodu oferuję tylko kompleksowe wsparcie. Szkolenia zostawiam lepszym ode mnie.
Co zyskują moi Klienci?
- Bardzo konkretne rekomendacje w formie list i zadań, jak usprawnić funkcjonowanie hotelu.
- Automatyzację procesów w trzech ujęciach: gościa, pracownika, właściciela.
- Optymalizację kosztów codziennego funkcjonowania obiektu.
- Poprawę konwersji sprzedaży online pakietów pobytowych.
- Rzetelną analizę danych sprzedażowych w posegmentowanych raportach.
- Zwiększoną liczbę rezerwacji.
- Sprawniej funkcjonujący zespół.
- Model zarządzania i wynagradzania zespołu w biznesie turystycznym.
- Szansę na zmianę sposobu myślenia o biznesie hotelarskim.
- Możliwość rozwoju zespołu oraz wzrost jakości świadczonych usług.
4. WYSTĄPIENIA PUBLICZNE
Lubię się uczyć, pomagać, chętnie angażuję się w projekty społeczne i interesuje mnie rozwój branży turystycznej. Z tego powodu występuję jako prelegent na konferencjach i wykładam na uczelniach wyższych.
5. ANALIZY & RAPORTY
Jako przedsiębiorca skupiony na mobilności, lubię być na bieżąco i coraz bardziej przekonuje się do korzystania z wartościowych raportów i analiz w obszarach trendów społecznych i technologicznych. Przez ostatnie dwa lata przygotowywałem zestawienia danych, analizy wynikowe, które służyły za punkt wyjścia do planowania strategicznego w przedsiębiorstwach dla których pracowałem.
Uważam, że analityk danych to zawód przyszłości a sama analiza danych zaczyna być kluczową kompetencją w projektowaniu skutecznych modeli biznesowych oraz przewidywaniu zachowań konsumenckich. Obecnie szkolę się, rozwijam w tym zakresie i jestem otwarty na współpracę przy tworzeniu merytorycznych i jakościowych raportów, które opisują trendy, zachowania i rozwój sektora usług turystycznych.